دیدار با تولیت حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام

جناب آقای مهندس ترفیعی مدیرعامل محترم به همراه جمعی از مدیران این شرکت تاریخ 26 خرداد 1401 ضمن تشرف به آستان مقدس حضرت احمد ابن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام و زیارت مضجع شریف این امامزاده واجب التکریم، با حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت این بارگاه منور دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت سد و عمران پارس گستر، مهندس ترفیعی در این دیدار به شرح فعالیت ها و خدمات شرکت در سطح کشور و استان فارس بخصوص پروژه آزادراه شیراز – اصفهان پرداخت و اظهار کرد که تمامی پرسنل با کار جهادی و تلاش بی وقفه و خالصانه همه تلاش خود را در مسیر آبادانی و سربلندی میهن اسلامی عزیزمان بکار می گیرند.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر کلانتری موضوع حمل و نقل جاده ای، هوایی و ریلی را از بخش های مهم زیربنایی اقتصادی کشور برشمردند که بحمدالله پیشرفت های خوبی در این زمینه ها تا کنون به دست آمده و در حال اجرا می باشد و ان شاءالله با همت مسئولین مردمی و انقلابی، توسعه و گسترش کمی و کیفی خواهد داشت.
ایشان بیان نمودند علی رغم دشمنی های مخالفان انقلاب و نظام، کشور به برکت انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف، پیشرفت های بزرگ و بی شماری داشته است که لازم است برای نسل جوان 
معرفی و تبیین شود.
بازدید شاهچراغ2

 

بازدید شاهچراغ3

 

بازدید شاهچراغ

۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۳۲
تعداد بازدید : ۳,۷۰۵

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید